1 vecka

bara 1 vecka tills älskling kommer hem idag
& på torsdag är det 3 veckor tills min andra
älskling cazandra kommer hem

tiden går foooort vilket är bra
och den här sista veckan kommer
också göra det för jag har planerat :)


ska leta sönder efter min sladd nu till kameran,
fast den har varit borta i säkert 2 månader nu :(




OCH EN SAK!

nån som har likadan mobil som mig, sony eriksson  t715
min är nämligen sämst och jag skulle vilja fråga om nån
annans är det också eller om det bara är min?
hör av er då




blir så förbannad på den,
byter snart tillbaka till min förra


Kommentarer
Postat av: andrea

min funkar jätte bra. det är nog bara din kanske.

Men ta in den på lagning för att så ska den inte hålla på! <3

2009-12-30 @ 12:43:28
URL: http://andrealundin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0