23

hihihihihihi jag och charlie råkar ha 4 månader idag :)
känns faktiskt som myketmycket mer.
men iaf, han kommer hem den 5 januari,
OM jag längtar.

blev ett par nya wesc hörlurar idag på stan,
köpte röda. vet inte om jag tycker dom är
så värst supersnygga faktiskt menmen
kul ändå! och med rätt kläder till blir det bra.
blev också lite annat smått och gott.


nu ska jag faktiskt gå oh fixa mina naglar och massa
annat, så kan inte sitta här mer nu tyvärr.



å, vääääääldigt saknad!


hihi hans julklapp.
jag är verkligen urdålig på att komma på vad jag ska köpa till folk,
men en tröja blir väl alltid bra. hoppas jag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du och charlie passar så himla bra tillsammans!



när man ser er tillsammans verkar det som att ni alltid har skit kul ihop :)

2009-12-26 @ 10:11:48
Postat av: Anonym

håller med den förra! :)

så fina

2009-12-26 @ 11:09:16
Postat av: Anonym

som gjorda för varann!!!!

2009-12-27 @ 00:08:59
Postat av: Anonym

åhh grattis ni två :d

2009-12-27 @ 00:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0