dream a little dream of me

HALLÅ

ja jag lever. har bara haft fullt upp.

lägret gick helt okej, inte bäst inte sämst, nåt mellanting..
jävligt kul vare iallafall!
igår runt halv 9 kom jag hem, åt duschade och sov direkt. orkade inte data då..



skolan idag var mycket rolig vet inte varför.


kvart över 4 mötte jag upp gustav hjelmkvist för en joggingtur, vilket slutade i att vi mest pratade haha.nä lite sprang vi också faktiskt, men säkert 30minuters prat. trevligt :)



nu ska jag ner och äta och sedan iväg på fysträning. det blir najs som sjutton :)

imorse gick jag upp sex för att plugga. tagga skolan


uppdaterar nog inte ikväll för jag ska förmodligen sov hos min allra bästavän cazandra, hoppas det blir så!


hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0