fredag 30/4

dagen började dåligt. jag och andreas ståhl satt hela morgonen i soffan och pratade om hur jävla sämst livet va haha. sen bestämde jag mig för att bli glad istället.
och då blev det skönaste dagen, slutade 20över 12, inte så dåligt de.
åkte till coop med cazandra, köpte godis. buss hem till henne. ligga framför tvn och bli lite feta med våra godispåsar. lockade hennes hår. åkte hem. städade mitt rum. städade övervåningen. hoppade studsmatta med bror. fick jordgubbar av mamma MUMS! hjälpte mamma med massa mat, eftersom dom får massa folk hit ikväll.

nu ska jag duscha och fixa mig inför ikväll. ni kan ju räkna med en hel del bilder imorgon asså! kul va? :D


får se om det blir nån mer uppdatering

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0