godnatt!

ja som sagt va ju dom här :)

vi spelade kort. jag skrattade. joel spillde mjölk på min soffa. men det gjorde ju inget för det är ju sånt som händer :)


breddlägret idag gick fruktansvärt bra :D utom beep testet eftersom min kondition är sämst p.g.a att jag vilade så länge förut eftersom jag va skadad ni vet. sen är jag så hostig så det blev lite småsvårt att andas av den anledningen också :)


nu ska jag sova

imorgon ska jag förmodligen träffa charlie. han frågade idag iallafall men tror han kommer hitta på nån ursäkt imorgon för att han inte vill haha...

 

 

godnatt så hörs vi imorgon!

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur långt klarade du på beep testet? :)

2010-04-25 @ 12:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0