kvällens planer

-äta mat på vuxenfetsten mina föräldrar är på, man måste vara lite trevlig!
-hem till robert som fyllde 16 häromdagen på partyyyyy


nu ska jag fixa till mig, som jag iförsig har gjort hela dagen.
sedan hem till robert och lämna min rosa minidata och högtalare som han ville låna tills ikväll :)
sedan hem till cazandra och lämna lite grejer.
sedan åka och äta på nån fest som mamma och pappa är på ju.
sedan till cazandra igen och fixa det sista.
sedan runt 22.00 dra till robert.


NAJS KVÄLL


nu måste jag ringa min praoplats, hoppas det går att ringa idag även fast det är röd dag.... 

Kommentarer
Postat av: klara

ska ni dricka ?

2010-04-02 @ 18:38:10
Postat av: Anonym

vem robert?:)

2010-04-02 @ 18:52:59
Postat av: johanna törnlund

är det nåt mellan dig och ted igen ?? :)

och vad har hänt med charlie ?? är ni inte tsm längre ? :( <3

2010-04-03 @ 01:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0