LIVET ÄR GRYMT!

SKA MED PÅ DISTRIKTSLÄGRET IMORGON!!!!!!!!

lyckligaste tjejen sitter här. åh älska livet!

sista dagen på praoen. solen sken. jag har spelat fotboll. skrattat sönder med cazandra.
kan man begära att livet ska bli så mycket bättre?



nu satsar jag allt på fotbollen!
och skolan..
och mina underbara vänner<3


imorgon ska vi träna hela dagen tror jag, sover över och sedan på söndag åka till nåt ställe, kommer inte ihåg vad det hette, och spela två matcher. en mot västmanland tror jag och den andra kommer jag ej ihåg.



nu ska jag sova och leverera så jävla mycket imorgon :D


ha en bra helg, förlåt för så dålig uppdatering!
hörs på söndag när jag kommer hem om jag orkar då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0