lördag 10april

förlåt för den dåliga uppdateringen.
dagen har varit heeeelt fullspäckad.


9.45 vaknade jag och andrea efter ca 4timmars sömn eller nåt
10.30 åkte och kollade på ösk p93
11.00 upp på stan, shopping jao
12.45 la baugette<3
13.45 samling till match
14.45 match, förlust med 2-1 tyvärr :(
15.30 åkte och kollade på hovsta p94 när dom spelade
16.15 deras match
17.00 statoil
17.10 hem

nu ska jag strax iväg och kolla när mina vänner i lillån spelar, p95 asså
sedan direkt efter det åka iväg till min match som börjar 20.45
sen direkt efter det dra till lillån där mina homies är och partajar, det blir kuuul kanske. inte taggad nu så...


oj nu ska jag skynda, cazandra kommer snart också.


idag shoppade jag, ni får nog se imorgon för hinner inte nu!




ha det bra!
jättekul med kommentarerna på frågestunden, fortsätt så sötnosar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0