många som kommenterar och frågar..

..om mig och charlie.


jag har sagt förut att jag inte vill skriva om det så mycket i bloggen.

det har hänt lite grejer mellan oss sista tiden som gjort allt dåligt.
jag vet inte hur det kommer bli, men vad som än händer får ni ju reda på det :)

jag hoppas verkligen att det blir vi igen men just nu verkar det faktiskt inte så.

men somsagt vill jag inte gå in på det här för mycket, för det är mellan honom och mig..


och ja jag är ledsen, men det finns ingen anledning att sluta leva för det här och typ ligga hemma och tycka synd om sig själv. det ända jag kan göra är att fortsätta leva mitt liv, utan honom, och fortsätta kämpa för honom.


hoppas det räcker som svar, bara att fråga på annars så ska jag svara på så mycket som möjligt! :)

godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0