regn, mcdonalds, pluggning, cykling, MUSIK

haha behöver väl inte säga så mycket mer än rubriken.
mamma fick ett ryck och åkte iväg och köpte mcdonalds som jag har mumsat på nu haha :D

nu ska jag cykla och sedan plugga sedan sova, skön kväll :)


blev ingen träning, trodde vi skulle ha jens-träning idag så att jag kunde dra till hallen och leka lite, foten nivet, men nu skulle vi tydligen träna med lillån och då blev det ingen lek för min del tänkte jag, så jag sket helt enkelt i den. busigt.


skolan ska jag väl också skriva om. lång dag. men förbaskat kul!
haha vad ska det bli med vår skola när alla nior slutar??? :(

slänger in en bild från lunchen förra veckan när vi praoade


ja så tillbringade vi våra luncher i solen och värmen


hörs senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart praoade du?

2010-04-21 @ 19:18:52
Postat av: Anonym

vart praoade du?

2010-04-21 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0