sova-i-soffan-kväll

blev en väldigt skön  hemma kväll.

först hade jag planer att åka till ewelina henricsson dit det skulle folk, men jag kände att jag inte orkade ikväll igen (a)
sen skulle det ha blivit myskväll med tjejerna men det orkades inte heller för min del...



så kvällen spenderade jag först med gooood mat, inte påsk mat som tur va! (usch liksom!!)
sedan med att sova i soffan haha, asskönt faktiskt!



nu ska jag fixa och sen sova, för trött.




IMORGON
väldigt ledsemt besked kommer här:
imorgon ska jag nämligen åka till min mormor och sova där, det blir mys.
bara det att jag nog inte har med datan.. uppdaterar kanske från deras data om jag inte tar med min... fårse.
men kika ändå in imorgon, ska uppdatera på något sett!



sen är lovet slut, KANON :(



sov gott sötnosar, ni är bäst mina läsare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0