svar på kommentar

angående kommentarerna om line på frågestunden.

jag har känt line sen jag va 5 kanske, och vi har alltid varit kompisar sen dess.
jag tycker inte att jag inte vågar visa hur mycket jag älskar henne inför folk, (t.ex. på bilddagboken som nån sa..) utan jag har skrivit många gånger där att jag älskar henne så att folk kan se det.
ja vi driver ibland med line, men vi är såna, vi driver med varandra hela tiden, alltså inte bara med line.


och det här är inte att jag är arg på något sett eller så nu bara för att jag tog upp det, men jag kände att den här sortens frågor vill jag svara på direkt så att alla får klart för sig hur det är och inte går runt och tror såna här saker :)
självklart är det helt okej att fråga sånt här om det är det man undrar över :)


puuss på er sötnosar och fortsätt fråga! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0