svar på kommentarer

Postat av:

är det du och charlie igen?? ;D

sv; åh dom här frågorna... alltid lika svåra... men nej, det skulle jag inte vilja påstå. :(




Postat av:

hur långt klarade du på beep testet? :)

2010-04-25 @ 12:21:07

sv; haha vill knappt säga det. asså inte för att det var dåligt direkt, men det var dåligt för att vara mig. om man jämför med mitt förra test alltså. men nu la jag av vid 9.4. kunde säkert ha pressat mig längre men fick lite svårt att andas för jag är så förkyld och hostig så jag valde att sluta där istället.
haha fyfan va töntig jag va nu. skrev massa ursäkter istället för att erkänna att det va så långt jag klarade, that's it liksom? nej men jag vet faktiskt sjäv att jag kan mer än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0