SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN!

hur är det med dig och charlie ? varför gjorde ni slut ? <3
kan inte svara på varför vi gjorde slut. det är bra för tillfället!

Pest eller kolera!
du får inte ta ett mellanting..

äta en groda eller äta en snigel?
groda
fisa högt och luktlös varje timme eller en smyg fis som stinker varje kvart?
smyg fis tror jag, svår fråga!
aldrig mer få spela fotboll eller tappa rösten för resten av ditt liv?
tappa rösten
Att aldrig någonsin få använda Internet igen eller bli riktigt riktigt RIKTIGT ful?
aldrig mer få använda internet
vem vill du helst ha sex med- Bert Karlsson eller Christer Sjögren?
christer sjögren, också svår.
Äta strömming varje dag i resten av ditt liv, eller lukta som strömming resten av ditt liv?
äta strömming
Rakat huvud för resten av livet eller aldrig mer raka sig under armarna?
rakat huvud, och så kör jag med peruk :D
Att alltid ha dålig andedräkt eller att alla du träffar alltid har dålig andedräkt?
att alla jag träffar har det
Bäst för dig att du svarar nu eftersom du har lovat ;)

vilka bloggar läser du? :)
mina vänners, kenzas, lisa olsson


är det något mellan dig och ted? har du känslor för han?/har han känslor för dig? varför gjorde ni slut förut när ni var tillsammans?
det är inget mellan oss. tror att vi alltid kommer ha känslor för varandra, eller asså tror att man alltid har det för folk man verkligen har gillat. vi gjorde slut för att det inte kändes bra då och det kändes som att det inte skulle vara vi just då.

vem är ted som alla pratar om ?
ditt ex om jag förstår rätt ? :)
ja det är mitt ex, vi var tillsammans under förra vintern/våren.

hur blir det med dej och charlie nu? har du fortfarande känslor för han elt nått? asso hur vill du att det ska bli? ni va så fina tsm!! :(
jag har känslor för honom. jag vill att det ska bli som förut igen och att vi ska klara oss igenom den här perioden tillsammans. tack! <3

när du skrev att du träffade en vän på ett inlägg häromdagen, vem menade du då? (:
kan jag inte säga tyvärr

vart är du skadad??
och som jag har fattat det så är du med i distriktslaget i fotboll elr? :)
hälsenan :( japp eller har varit med på allting hittills så det skulle jag tro att jag är :)


http://2.bp.blogspot.com/_6y3vUXNcbWY/SYLdhsO3SZI/AAAAAAAAAPA/vBCbL2NDh-Q/s400/FOTO+llllll+Fr%C3%B6ken+L%C3%B6kring+2008..jpg

det går rykten om att det här är du... kan inte riktigt förstå det... är det sant????????
/en undrande lök
haha för töntig är du cazandra

är det helt slut mellan dig och charlie nu?:( Såg att han tagit bort ditt namn från profilen? ni var så fina tsm!
jag vet inte.. tack! <3

hört att charli håller på med andra visste du om det?
han har själv sagt att han inte har gjort något med någon annan så jag tror på det han säger faktiskt.

anonyma löken har en fråga han alltid velat ställa, får du lökringar när du går i hastigt tempo?
/undrande lök
tönt

spelaru fotboll jag har iallfall fattat det som de, i såfall i vilket lag, och finns det några spelare som du tycker är bra, isåfall vilka ?
ville ingentligen ställa en fråga om charlie eftersom jag tycker ni är jätte fina tsm och så vad som har hänt, men det känns som alla frågar det, så jag valde sport fråga !
kul med svar !:D
jag spelar i rynninge. om du menar i mitt lag så tycker jag alla är bra!

varför är det som det är mellan charlie och dej, vad äre som händer ?:(
jag vet knappt själv vad som händer...

har chalire vatt tsm med någon innan dej ? isåfall vem/vilka, kul att veta bara , jag tycker alla fall ni är jätte söta tsm ! hoppas dte löser sig!
det jag vet om är att han har varit tillsammmans med sofia, en i hans klass. tack!

vad är roligast fotboll eller innebandy?:)
fotboll :)

Vem är din favoritspelare innom fotboll ?
kan inte du skriva allas namn i ditt fotbollslag sen skriver du hur dom spelar . tex.
Sara olsson=Henke larssson .
hahah tänkte ta inom ditt innebandy lag men jag känner inga pfoffsspelare :P
Grymmmmm blogg <3
haha jag vet inte, messi kanske..
haha det blir svårt efetrsom jag inte är någe vidare bra på namn och känner inte till så jättemånga fotbollsspelare...

Vem spelar bäst i ditt innebandylag ?
vem spelar bäst i ditt fotbollslag ?
du får bara välja 1 i varje lag :)
i innebandyn säger jag petra eftersom hon är så pass bra även fast hon är 2-3 år yngre än oss andra.
i fotbollen hanna larsson, men dock tycker jag självklart att alla är bra och det va svårt att välja!

Tror du på gud
nej :)

Vad vill du bli när du blir stor ?
vilken skola vill du gå på efter 9an ?
just nu vill jag bli advokat, men det kanske hinner ändras..
har inga tankar på gymnasieval än :)

När fick du din mens ?
hahahahha 6an om nu det va så intressant att veta...

kan du ta kort på ditt rum ?
kan du ta kort på din familj ?
kan du ta kort på dina innebandyskor/fotbollsskor?
ska försöka att komma ihåg att göra det :)

vad är ditt favorti låt ?för dagen; if we ever meet again- timbaland, katy perry
favvo färg ?haha svårt... får väl vara tråkig och säga svart som alla andra
favvo husdjur ?ehm... katt kanske. eller har inte haft nåt annat djur..
favvo mat ?tacos!!!!
favvo film ?oj det vet jag inte....
favvo blogg ?lisa olsson
favvo fotbollslag ?mitt!
favvo innebandylag ?mitt!
vad heter din msn ? vickan_955@hot
vad vill du göra den hära sommaren ? ha kul med härliga människor. (charlie räknas in i den gruppen så hoppas)
vad gör du på fritiden ? umgås med mina vänner, tränar, pluggar. det är väl det i kort verision.
hur många fotbollar har du hemma ?6kanske
hur många innebady bollar har du ? hur många som helst i vårat förråd :o
Vad läser du för tidningar ? okej/julia ? solo och veckorevyn. nerkies allehanda också haha :)
Vart vill du bo förutom sverige ? var som helst utom sverige haha. nä men hatar vinter så i värmen.
favvo kändis ? svårt.. men gillar blake lively starkt!
tycker du att kissies är fin ? hahaha onej!
vad vill du operera bort från din kropp ? ingenting egentligen, gillar att se altl det fina istället. men mina tår gillar jag inte.
hur känner du dig nu ? trött men glad :)
vill du ha en kille just nu ? jag vill ha charlie som det var förut ja
tycker du att det är okej att kyssa en tjej ? klart det är okej? lika okej som att kyssa en kille :)
har du kysst en tjej ? pussat mina vänner har jag allt gjort :)
När ska du flytta hem i från ? ingen aning..
Bor du i hus eller lägenhet ? hus
skulle du kunna spela basket ? varför inte, det är kul :)
Vem tror du vill mest bli fotbollsproffs i ditt lag ? får bara välja en !:P den som vill mest är nog sarnella eller julia :)
Samma frånga på innebandy !.  svårare här...
hur många kuddar sover du med? 2 när jag sover
hur många läsare har du ?60-80 per dag, det har ökat sen förra frågestunden minsann :)
nijjjjs blogg :D

Har du och charlie pratat om erat förhållande eller har ni skitit i allt ?
Har du/han ringt och försökt att prata och reda ut ?
först sket vi typ i det. men när man är ifrån varandra määrker man hur mycket man betyder för varandra. nu har vi pratat i telefonen och så och ska träffas på tisdag förmodligen :D

varför började blogg ?:D<3
haha blev sjkt taggad en dag :)

vilket djur skulle du vilja ha varit ?
katt kanske, dom är smidiga som tusan :)

hur mycket väger du?
tror du att du kommer komma hela vägen till elit med fotbollen?:)
haha vägde mig förra veckan hos mormor, 51 hela kilo.
nja tror inte det, har alltid velat det men nu har jag varit så mycket skadad, först axeln och sen nu det här, så har missat en del och det känns inte som att jag har visat upp allt jag kan.. :(

får du dricka för dina föräldrar?
nej.

röker du? när var första gången?
har aldrig rökit i hela mitt 15åriga liv och ska aldrig göra det :D

hur många navelpercingar har du ? visa bild :P
inte så många, eftersom jag tränar så mycket så tycker jag det är jobbigt att ha såna som hänger förmycket (a)

har du varit full nåån gång ?
vet dina föräldrar om att du har haft sex?
nej. ja det vet dom om

Vem tog din oskuld?
haha tror alla redan vet det vid det här laget? :o


ska du börja vidieoblogga ?
njae tror inte :)

har du ont i knät eller hälen?
inte knäna längre som tur är :D hälen :(

Hur länge har du gått på fotboll ?
hur länge har du gårr på innebandy ?
fotbollen- sen jag var 6år
innebandyn- sen jag va 10 tror jag :)


Vart rakar du dig ?
förstår inte varför alla ska veta det? (a)

Vad använder du för smink ?
en vanlig dag: täcker finnar, solpuder, eyeliner ibland och mascara

Är du helt svensk ?
yes

Kan inte du börja hissa och dissa saker?
om ni vill det så, allt för er haha!

Vill du ha en kille just nu eller ska du ta det lite lungt nu ?
först ville jag ta det lugnt. nu vill jag ha charlie

vad skulle du vilja vara elefant/mygga ? elefant
hudn/katt  katt
tjock/anorexia oj va svårt :o
Rakat hår/långt till tårna  hår till tårna. shit va jobbigt det skulle va :o
blind/hörselskadad hörselskadad
3 armar/3ben  3 ben, skulle springa fort :D
Orm/spindel spindel
piercing på brustvårtan/underlivet haha inget men bröstvårtan i så fall...

vilka har du vart tsm med, och vila har charlie vart tillsamans med innan ni träffade varandra?
jag va tillsammans med ted innan och han med sofia

vill bara säga du har en as bra blogg!:D
tack!! :D

Det verkar som om du och dina kompisar mest driver med Line och pratar bakom hennes rygg. Men samtidigt är ni med henne. Det är som om ni tycker hon är töntig så när andra människor ser vilka ni pratar med (bdb t.ex.) så kan ni vara dryga mot henne. Är det så?
jag älskar line och har känt henne sen vi va typ 5, det där har du fått om bakfoten :)

tänker du på mycket vad du äter, lr äter du vad som helst typ?:D
japp jag gillar att äta nyttigt så oftast blir det så :) fast när jag är godissugen eller så så äter jag det :)

Jag tycker det där med line låter sant .Jag har också märkt det . Det är många som driver om att vara hennes vän.
som sagt, JAG ÄLSKAR HENNE!

skulle du vilja ha tbx ted ?
eller kommer du o charlie bli tsm igen ?
fin blogg :) <3
jag hoppas på mig och charlie, men är mycket tveksam.

vad äre för skada du har? :)
nåt i hälsenan :(

vilket gymnasie har du tänkt gå? om du redan börjat fundera på det asså:)
inga tankar alls på det faktiskt :)

vad tycker du om att lillån och hovsta ska slå ihop ?
tycker det ska bli skit kul :D

vilken bh storlek har du? skulle tippa på 70a :P asså man har ju sett på bilder ochså sen är jag ju tjej så jag har lite koll på bh storlekar:P
hahahahahhaha tykerinte alls att jag har speciellt små bröst om jag får säga så, tyckeer inte heller att jag har as stora men är nöjd med dom och det är väl det ända som spelar någon roll :)

använder du stringtrosor? varför? tycker du att det är coolt?

haha nej det är väl inte coolt eller vadå? ibland men jag tycker det är skönare med vanliga :)

använder du tampong?

hahahhahahah igen. gör inte alla typ det?

när hade du sex senast?
med charlie

Fin blogg , Diggar den :)
KRAM
tack, kram!
när pussade du en kille senast? vem var det?
charlie, vet inte när

vem av dina närmaste kompisar tycker du är sexigast/snyggast ovs ? (olivia,emma,line,cassie)
alla är otroligt fina!!

Några tips för en bra blogg och hur en blogg ska bli populär? :) kram
jag undrar samma sak haha! nä men försöka skriva om intressanta saker antar jag, men alla gillar ju olika saker så det är ju också svårt.. äsch jag vet faktiskt inte (a) kram!






hoppas ni är nöjda med svaren!
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0