torsdag 1/4

vaknade och åt frukost framför ronja rövardotter, åååå äre inte mysigaste programet? :)

nu sen lite senare blire gvik ju, askul!



haha vet inte varför jag uppdaterar nu men a...


förresten äre ju 1 april, då man ska skämta.
haha jag kan berätta en sak som jag misstänker är ett skämt.
en av mina kompisar, viktor heter han, smsade inatt och sa att han skulle flytta till karlstad för hans pappa har fått jobb där.. skit tråkigt om det är sant förstås, men funderar på om det kan ha varit ett skämt? :)

haha den som lever får se och jag lever ju till 100procent och känner mig oerhört lycklig idag!
charlie åkte till barcelona inatt men vadå jag klarar mig, det är nog bara bra att vara ifrån varandra lite.




nej nu ska jag fixa till mig och så, hörs senare!
kram på alla fina läsare!




wiie det där va kul!
hur kommer det sig att jag och kalle alltid hänger ihop hela tiden känns det som...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0