torsdag 15/4, varning för arg flicka.

ja. är sjukt jävla sur.

det började med att vi åkte till sjukgymnasten imorse jag och pappa.
det va en jättebra kille som visste exakt va det va med min häl. han sa att det fanns en kille på en sportaffär här i örebro som kunde göra såatt mina fotbolssor inte klämmer åt på hälen.
-hur fort kan jag spela då? fråga jag
-direkt!
-nu i helgen?????? :D
-jadå :D

så jag blev helt totalt överlycklig.
pappa ringde killen som skulle fixa och han sa att han var bortrest..
pappa frågade om han visste nån mer i stan som kunde göra det, han sa en skomakare.
så jag och pappa åkte till skomakaren. och vad står det på dörren?
STÄNGT PÅ GRUND AV SJUKDOM.

jo men visst kul att allt går så bra.

sen ringde pappa och sa att det var jätteviktigt så han kom dit ändå.
men det va en gammalgammal gubbe och han kunde inte för dom va för hårda eller nåt :(

istället gav han mig ilägg men jag sa att jag redan hade testat det..
men då gav han mig special ilägg och då kändes det bra!

så jag blev överlycklig igen och svävade på moln hela dagen.
sen när jag kom hem skulle jag testa med benskydd och fotbollsstrumpor, tror ni det gick? SJÄLVKLART INTE.

så tjurade jag lite.

sen rinde jag charlie och blev på bra humör och sen sa han att jag skulle testa med benskydd och vanliga strumpor. tyckte det lät som en super idé men tror ni det gick? SÅKLART INTE.

VARFÖR SKULLE NÅGOT I MITT LIV JUST NU GÅ SOM JAG VILL???????







har varit på möte idag, innebandy. bakat som jag ska bjuda på på praoen imorgon.
cyklade hela kvällen igår, därför ingen uppdatering.. cyklade även imorse, jä taggat!

imorgon fyller cazandra år :D




nu ska jag duscha hejdå förlåt att jag är så otroligt tjurig men jag har faktiskt mina anledningar just nu.

sjukt jävla dåligt med bilder är det också :o

Kommentarer
Postat av: anton alin

tänker på dig <3<3<3

2010-04-16 @ 14:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0