about the pain I feel inside





hejsan. första dagen i skolan. ingetn speciellt eftersom vi sätter igång med vanliga lektioner och jobb redan halv 10. så nästan som en vanlig dag. men kul att träffa alla som man inte sett under sommaren!
efter så kan ni säkert gissa vad jag gjorde. tränade. inte helt otippat.. valde fotbollsträningen framför innebandy eftersom dom krockade och det ändå bara va fysträning på innebandyn. sen chillade jag lagom framför tvn asså. typ 2 timmar haha för skönt.
nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade det varit killar så hade någon kommit glidande in i den närkampen, istället för det där jäkla petandet

2010-08-20 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0