feels like a circle around me while I wait for more

kom nyss hem från cazandra. har tillbringat kvällen med underbara tjejer vid namn sofia, mikaela, line, olivia, miranda och cazandra. dennis va med lite också innan han och miranda drog.
kollade på the collector. okej den va väl bra men jag är inte så jätte förtjust i skräckfilmer... sen pratade vi och skrattade en hel del!
sen gick vi ut och träffade emma som hade varit hos filip och pratade massa med henne också


fick med mig lite saker hem från stan förut idag som jag kanske visar för er imorgon.

nu måste jag sova såatt jag blir frisk nångång, hörs imorgon!!










 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA ceasar the player

2010-08-28 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0