Have you ever loved someone like that?

godmorgon! (ja jag chansar på att dom flesta inte är lika morgonpigga som jag utan har nyss vaknat.)

gick upp 9 och vid halv 10 gick jag ut och sprang. nu har jag försökt få tag på miranda men det verkar som att hon fortfarande sover. ringde nyss och väckte cazandra, som jag gör väldigt ofta. haha elakt.
idag ska vi åka till rosta gärde och titta lite fotboll. kvällen har jag också planer för men det tar vi senare.


en fråga om there is always a reason to celebrate:
när börjar innebanyn ?

Såå fin du vart i brunt håååår .
Färgen passar dig skiiit braa .
Och skiiit bra bloggg :D


svar: jag är inte säker på när innebandyn börjar, men jag har iallafall fått för mig att det är
v. 33.
tack&tack! :)







oskar linnros står för musiken även idag. -debut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0