I would sit and wait for you, again.

jag är lycklig. väääääääldigt lycklig.

igår drog vi till tunnel vid 9. direkt när vi kom dit, typ halv 10 så blev det strömavbrott. haha. men dom fixade det på typ 10 min. aha och hur va kvällen? helt okej! vi hade på oss stora tröjor och luvor och hoppade runt bland alla. och skrattade åt alla som stog och dansade sexigt och väntade på killar hehe, det var vi en gång i tiden.

vid halv 12 drog alla till mcd utom jag som stannade kvar ett tag med en. sen vid 12 drog jag också dit, mötte ted och gustav på vägen. men så hade dom andra dragit till bussen så vi fick skynda dit istället. hann precis. hem till cazandra med ted och gustav också. va galet trött. ville bara sova.
ja tanken va att jag skulle sova hos cazandra, men eftersom vi båda är lite småsjuka så bestämde vi att vi skulle skita i det. fick cykla hem i spöregn vid 2 inatt. frös sönder.


tror jag ska vila mig frisk idag såatt jag kan träna imorgon.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0