I'm lost and wierd without you here

IGÅR gick jag upp tidigt. åkte till min mormor och va där hela dagen. vid 18 tränade jag med damerna till 20. sen hem och käka och duscha och sen till talangen. vi dansade och så, sen tappade jag bort mina vänner. tror vi gick om varandra när vi letade för jag hittade dom inte. fick iallafall trevligt sällskap där ute så det är inget att klaga på.


IDAG
ska jag försöka komma ut och springa, eftersom jag missar träningen ikväll. ikväll då jag ska på möte inför fotbollsskolan nästa vecka. tror det kommer bli lika kul som förra året! hoppas på vädret idag för jag vill sola!

och idag är det exakt ett år sen jag träffade charlie första gången tycks jag komma ihåg


nu ska jag gå upp så hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0