It doesn't matter, as long as we got each other

jag vet att jag har varit sämst här på bloggen sista tiden. bara korta inlägg. har inte riktigt haft den tid jag skulle behövt. det är nog det jag får skylla på. som tur är har jag inte tappat några besökare iallafall :)

skolan idag va seg eftersom jag är lite små sjuk, förkyld och ont i halsen, så har varit trött hela dagen.  därför ingen träning idag och förmodligen ingen talangträning imorgon heller. sämst.

imorgon efter skolan ska jag upp på stan med tjejerna. shoppa, hyra filmer och köpa massvis med godis. sen hem äta tacos :D kanske träna,  förmodligen inte...  och senare  träffa mikalea, sofia, line, olivia och cazandra för lite tjejmys. filmer, godis och masssa snack.  toppen kväll!

nu ska jag sova och bli frisk för att inte få träna suger.


 



lite av dagens äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0