like I have never been hurt

hallå. jag lever. jag mår bra. jag är hungrig.
ja, uppdateringen har varit skit tråkig. kan iallafall berätta lite om kvällen.
var med cazandra och line och lagade tacos som ni vet. sen åkte vi mot talangen och mötte upp olivia där också. efter typ en timma så ville jag och cassie åka. hittade inte rätt busshållsplats, jag skulle fråga några om hjälp och då råkar det vara just en kille jag känner sen förra sommaren. han och hans kompisar skulle gå till stan, så vi bestämde oss att gå med dom istället. trevligt.
sen träffade vi kalle, alex och anton. först mcd och käka, där vi träffade embla m.fl. orkar inte skriva alla namn. sen drog cassie hem och jag, alex, anton och kalle drog till alex och där blev det chill. först lyssnade vi på massa sjuk musik som dom skrattade sönder åt. och jag skrattade sönder åt dom för det. 
sen blev det några avsnitt solsidan. kärlek på programmet! mys på kvällen
nu kom jag nyss hem och godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0