now it's just too late, and we can't go back.

jobbade halv4- halv12 egentligen, men fick sluta tidigare. närmare bestämt 9.
det va ändå rätt kul för man träffade rätt många man kände. till exempel min engelskalärare christine och hennes kille. vet inte om jag har skrivit om henne förut, men hon är helt galet bra! bästa läraren jag nånsin haft. asså det går inte att förklara, hon är så jävla bra!
jaja, åkte och köpte mcd när jag slutade hahhaha. när jag kom hem tänkte jag äta chips i soffan, (ännu mer hahahahahahha!) men så smsade olivia så jag åkte och träffade alla mina bästa vänner istället. så mysigt och så kul! nu ska jag värma mig i sängen med datan ett tag innan sovdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0