SVAR PÅ ERA KOMMENTARER

ja vissa stör sig ju tydligen på att jag väljer att inte säga vissa saker i bloggen, som till exempel när jag inte säger vem jag ska träffa ibland. ni klagar när jag berättar för lite och ni klagar när jag berättar för mycket.

har sagt det förut men behöver tydligen säga det igen. när jag inte säger vem jag ska träffa, så är det inte för att ska 'leka kissie' som vissa tror. oftast finns det anledning till att jag inte skriver vissa saker. eller så kanske jag helt enkelt inte vill berätta just det för er. jag har också ett privatliv liksom.
och att försöka vara som kissie är nog det sista jag skulle göra så sluta om allt sånt tjat.

hoppas vi fått det här avklarat nu så jag slipper skriva sånt här igen. jag väljer vad jag berättar för er och inte.
och inget illa menat till dom som bara är nyfikna, inget fel att vara det! blir bara trött på dom som tror att jag inte säger vem jag träffar t.ex. för att ni ska bli nyfikna och allt sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0