you can't just forget your past

åkte hem tidigare från o'learys, närmare bestämt när matchen va slut, medans dom andra i sällskapet stannade kvar. kom hem vid 10 och då gick jag ut och träffade mina tjejer för lite mysigt prat och skratt. livet är härligt.

imorgon ska jag upp 9 och träna. vid 12 blir det stan, äta och shoppa med tjejerna. sedan ska jag fixa en grej som jag är väldigt nervös över. kvällen får jag se, gillar inte att planera för mycket innan, man vet ju inte vilket humör man är på eller vad man har lust med.

huvudet värker, precis som det gjort dom senaste 3 dagarna, så nu ska jag sova. godnatt!





där hade vi alltså mig för dagen. synd att alla har/kommer ha den här tröjan, men jag gillar den iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0