as if a good thing ever could make up for all the pain

ikväll är det innebandymatch, igen. känns som att det är det ända jag gör, men jag klagar inte. den här gången mot sk trim och jag hoppas verkligen på vinst!

annars har jag tillbringat min eftermiddag med världens bästa. cazandra alltså.
nu ska jag kolla lite på o.c som jag lånade av johns syster. var skit länge sen jag såg det.


bilden är väl 1 år gammal skulle jag tro



fick ju även en fråga om mina betyg. får dom på onsdag så kan berätta för er då hur dom blev eftersom jag inte har koll på alla nu. slutbetyget i åttan blev 2 mvg och resten vg, hoppas självklart på några höjningar!




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Gick det bra på matchen? :)

2010-12-21 @ 15:05:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0