GYMNASIETANKAR

Postat av:

vad ska du på gymnasiet? :)

jättebra blogg!



jag har inte tänkt sådär jättemycket på gymnasiet. i början var jag jätte intresserad av thoren, men inte längre. känns inte som mig. jag gillar skolan och har alltid gjort det, har inga problem med att sitta och jobba liksom. men det intrycket jag har fått av thoren så verkar det väldigt fritt eller hur jag ska säga. jag har aldrig gått där så jag har ju ingen aning om hur det är egentligen. men jag vill nog ha så mycket 'vanliga' lektioner som möjligt, för det passar mig och det är så jag tycker om att jobba.

så den ända skolan som jag tänkt på nu är virginska. sam-idrott. vet inte än om jag ska välja fotboll eller innebandy, men det lutar väl litelite åt fotboll.


ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: tilde

du lär inte ångra dig om du väljer att gå sam/idrott på virginska!

de är verkligen kanon!



:)

2010-12-05 @ 11:42:47
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0