in your eyes


Detta väntade på mig här hemma när jag kom hem från John. Barnbidraget är i för sig inräknat, men ändå!!

Fick 9mvg och 6vg. Så jävla nöjd!




Efter avslutningen åkte jag upp till mammas jobb. Hon bjöd mig på lunch på Creperiet.
Efter det åkte jag till John och kollade på hans avslutning när han var modell haha. Senare gick vi och åt pizza, (jag åt inte mycket eftersom jag åt på stan innan) och efter det vidare hem till hans pappa.

Om 20min så åker jag iväg till Kumla. Match med distriktslaget. Ska bara kolla för jag är dålig i halsen.. Och imorse sjöng jag för hela skolan!
Ikväll ska jag sova hos John så det blir uppdaterng imorgon igen, kram!



Kommentarer
Postat av: olivia

du är så duktig, man blir avis! :D

grattis :*

2010-12-23 @ 08:46:01
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/
Postat av: olivia

tack själv:D ha en god jul :D!<3

2010-12-24 @ 11:05:45
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0