we was MAGIC

hallå!
i fredags spelade jag match.
igår spelade jag match och sen var jag på kalas hos johns mamma där halva släkten var haha. sov där också.

idag vaknade vi halv 10. vid 12 hämtade mamma mig och vi åkte till marieberg för att inhandla lite julklappar till min bror och så åt vi lite gott också. sedan vidare till min brors fotbollscup och kolla lite.
nu var det tänkt att jag skulle vara med cazandra men hon var med leo så jag får se hur det blir.

nu ska vi klä granen och mysa. ikväll kommer john och sover här♥

 


Kommentarer
Postat av: olivia

åååhh va fin bild saris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-19 @ 17:05:50
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv dina betyg? :)

2010-12-19 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0