and I wanna spend the night with you

just nu för tillfället mår jag bra, utom att jag har ont i halsen och lite småförkyld.
men det är många tankar just nu.
jag vet inte ens vad jag själv vill längre.



idag ska jag bara fixa massa, har städat lite nu på morgonen
och nu ska jag kolla lite sex and the city.


ikväll ska jag träffa charlie
vi pratade igår, men mycket enklare att prata när man träffas, ellerhur?

 

jaja vi får se vart vi hamnar. just nu vet jag INGENTING.
inte ens om jag vill fortsätta. känns meningslöst om han tvekar liksom.
samtidigt är jag mycketmycket rädd att förlora honom.



ha en bra dag och hoppas era liv är bättre än mitt för tillfället! :)







and I know we can make this if we want.
men vill vi?





och för varje sekund blir saknaden större.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0