angående de som kommenterar lines blogg/ringer henne.

vill bara säga att det är sjukt dålig stil.
line var tillsammans med 2 killar under 2009, skulle det vara att vara player?
och att hon skulle ha varit med tjejer, va har du fått det ifrån?
tycker det är sjukt dålig stil att först kommentera massa saker och sen inte ens säga vem du är.
att även sprida saker om henne som inte är sanna är ju inte heller helt okej.


SÅ TILL ALLA ER SOM HÅLLER PÅ
lämna line ifred för sjutton.
låt henne leva sitt liv och fokusera på erat istället.
sluta ring till henne och hennes kille och hota dom med olika saker om dom inte gör slut.
det är två personer som har hittat varandra och tycker om varandra och vill vara tillsammans,
så låt dom vara det.

jag ser inte anledningen att lägga så mycket energi på att förstöra för någon annan.

och visst, jag kanske får skit för det här.
men jag älskar mina vänner och hatar dom som försöker få dom att må dåligt.
så är det bara.
och om någon tycker annorlunda så kommentera, men stå då också för vad ni tycker och säg era namn!




behövde bara avreagera mig :)
kolla hennes blogg, http://linenielsen.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0