dagens shopping

blev upp på stan med cazandra


dagens köp;
-jeans, bild 1 & 2
-blåa mjukisar, bild 3
-kort magtröja, bild 3
-en tröja till min mamma
-2 saker till olivia, hon fyller om några veckor







jeansen

bättre bild på jeansen, dock har jag inte riktigt den här färgen på mina


mjukisarna och magtröjan, mysoutfit att ha hemma
och ja min mage är lite uppblåst just nu, men jag har ätit glasss :)

 

 

 

IKVÄLL

-myskväll med charlie framför typ 2145651 fotbollsmatcher han ska se, hihi jag klagar inte
eller
-vara med cazandra och säkert några mer



hör väl av mig om ett tag kan jag tro :)


Kommentarer
Postat av: olivia

hhaahhaa jätteägande :p



du är fin saris<3

kommer nu :DDDDD

2010-02-13 @ 20:14:16
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0