hemma en kortis

kom precis hem från charlie, han skulle till gvik nu med sina kompisar,
så samtidigt ska jag umgås lite med mina vänner

olivia kommer hit nu och så ska vi kolla på hannah montana filmen nu medans cazandra vaknar,
så åker vi upp på stan sen om typ 1timma :)


IGÅR
jag och charlie gick och köpte godis och sedan hem till honom och kollade på troja, jag hade faktiskt inte sett den tidigare. den var bra fast lång så vi orka inte kolla klart. in på hans rum och busa och myste och prata sen sov vi.
IDAG vakna vi typ halv10 och kolla lite på tv, sen frukost och spela spel, jag förlora, sen upp och busa massa och ja, det är väl en snabbverision av det vi gjort. bäst är han!



ha en bra dag så hörs vi sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0