hemma

och så gott som klar för sängen.

kvällen har varit underbart rolig, bilder kommer!

 

försökte få hit charlie ikväll, men han var alldeles för trött, och det förstår jag ju, han har åkt skidor hela dagen med sin skola.

så då försökte jag få med mig cazandra hem istället, men hon orka inte gå upp imorgon.

så det blir en ensam natt, lite ovanligt på helgen att sova själv.



IMORGONS PLANER


8.00 - upp
11.00-19.00 - mellringe hallen
21.00-? - bara mysa med charlie, eller till cassie dit det kommer folk


ja, kommer inte hinna så mycket imorgon eftersom jag ska vara i mellringehallen hela dagen och kolla dmfinaler.
spelar även 2 matcher själv, 13 och 17, kom och titta om ni inte har något för er!


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0