jag<3tisdagar

började 9.15
tog bussen 13.00 mot stan
hade sällskap av anton almén, mycket trevlig kille!

sen vid 5 vare fotbollsträning, med robban :o
hållde på att dö för mina ben va helt döda efter fysen igår

som förresten var mycket kul! ser redan fram emot nästa måndag




IMORGON

-skola
-stan med cazandra
-hem till charlie?


aja får se hur det blir med sista punkten.. förmodligen ska han plugag eller nåt så vi inte kan ses, men vore bäst om vi kunde, saknar honom


och egentligen skulle jag ha spelat match med div.2 imorgon tror jag, men måste tacka nej för jag behöver verkligen en vilodag. viktigt det också ju, och kommer ändå va helt slut och inte kunna göra nåt bra ifrån mig så det blir bäst att tacka nej.



a nu ska jag ner till mamma och min lillebror och mysa lite framför tvn och sen kolla paradisehotel för att sedan sova


godnatt sötnosar och fortsätt ställa frågor,
svaren får ni om nån dag så fort jag hinner



todays looking


Kommentarer
Postat av: Anonym

rawr snygging ;*

2010-02-02 @ 22:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0