långt inlägg

IGÅR

bion var bra, farsan såg vi
sedan hem till mig
tv, åt kycklingfile<3 busa, myste, duscha, spela spel

sen låg vi vakna och pratade till typ halv3,
bland annat om läskiga saker, så det slutade med att jag blev rädd haha


a sen vakna vi 6.37 av att det ringde på min mobil
nån som ringde fel, IGEN
har hänt säkert 5 gånger den här veckan :o


aja, så busade vi typ hela morgonen och vid 10 drog han för han skulle träna



idag tänkte jag bara vara inne och kolla filmer och så hela dagen,
men sen ville jag inte slösa bort lovet, så nu blir det stan med cazandra och line



sen kanske jg åker till charlie, får se
träna ska jag iallafall gör ikväll



ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0