looks like you have given up.

hah förlåt kära ni. men mitt humör går upp och ner hela tiden.
men kan ju fortfarande blogga då jag är på bar humör, som nu.

vet att ni kanske undrar vad som händer egentligen, men jag vet knappt själv.
och jag kan inte säga så mycket just nu heller.
allt jag vet är att det här dödar mig, jag menar det.

jag vet inte var jag ska ta vägen längre eller hur jag ska vara.



nu ska jag med mamma och handla sen ikväll kanske vara med cazandra? ska fråga henne..


idag har jag först luggit i sängen och bara velat försvinna.
vid 12 tog jag tag i mig själv och gick upp och åt lite, ingen större matlust.
vid 13 städade jag mitt rum och sedan började jag städa i min garderob.


nu ska jag ta bussen till coop hejdå.
+att jag har världens bästa vänner!
+att musik är grymt
+att min axel hoppa nästan på matchen i tisdags, great..










just don't stand there and watch me fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0