LÖRDAG

charlie åkte precis för han hade match.


idag tror jag att jag ska åka en sväng till marieberg,
vill ha med mig cazandra men ringde henne nyss och
väckte henne, hahaha så hon orkar nog inte..

annars om jag inte kommer iväg dit så finns det andra alternativ
-kolla min innebandymatch
-kolla charlies match
-vara med cazandra




aja ni undrar säkert vad som händer med mig och charlie.
det känns faktiskt himla bra nu för oss båda och vi har verkligen pratat igenom allt och så.
så just nu fortsätter vi tillsammans lite lugnt, det känns otroligt bra!


nu ska jag ner och äta lite god mat och sedan hitta på något

vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: emma

NU BLEV JAG JÄVLIGT GLAD :DDDDD

2010-02-13 @ 13:27:47
URL: http://dontregret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0