min kväll

skulle ha varit med charlie, men han va hos sina kusiner så han sa att jag skulle vara med mina kompisar istället.
så jag började planera med dom och sen sa han att jag skulle komma till han.. haha jaja söt är han i varjefall.


a så kom alla hit efter att vi hade köpt godis på handlarn och så blev det myskväll :)
och dom gick nyss



IMORGON
ja jag vet att det är alla hjärtans dag. men just nu tycker jag det inte är så viktigt..
charlie har 2 träningar och sen skulle han göra något med familjen, men vi kommer nog hinna träffas lite iallafall.
och ja det vi hade planerat blev inte som det blev med tanke på omständigheterna som varit..
men jag känner att det inte spelar någon stor roll,
huvudsaken för mig är att det är vi och det räcker för mig!

så jag ska sova riktigt länge imorgon för det har jag inte gjort på år och dar känns det som.
sedan tar jag dagen som den kommer. haha där lät jag lite rolig



SEN ÄR JAG SÅ JÄVLA AVIS PÅ MIKAELA BERGSTRÖM SOM ÄR I USA NU :D




godnattttttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0