svar på kommentar

Anonym om FRÅGA:
om jag har fattat rätt så spelar du nu fotboll i rynninge, men spelade i hovsta förut... har du tänkt på att gå tillbaka till hovsta nu när dom har farmaravtal med lillån? jag har hört att det är några "gamla" hovstaspelare som isf har funderat på att gå tillbaka till hovsta igen...
Måste bara tillägga att du verkar vara mycket snällare än mitt första intryck av dig :)






svar; från början spelade jag i hovsta, men sedan slog vi ihop oss med rynninge. så då var vi hovsta/rynninge. vi tappade nästan alla hovsta spelare, är bara jag och 3 till kvar. så nu har vi gått över till rynninge, inte bara på grund av det utan också av andra anledningar.

och det sista så tack! :) och om det är andra som får fel intryck av mig, d.v.s. att jag inte är snäll eller något sånt, sluta döm mig utifrån mitt utseende t.ex. det händer ofta..







hinner inte blogga, ska till charlie och har skit bråttom.

matchen gick dåligt och jag fick 10min utvisning, ouuups :(





ha en bra kväll =)

Kommentarer
Postat av: miranda

jag är kvar också(A) på sommaren!

2010-02-28 @ 21:38:12
URL: http://mirandapojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0