SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

är du oskuld? om inte, hur många har du haft sex med?

nej, 2 st

saknar du ted?
nej, är superkär i charlie

din blogg är så bra, några tips om hur man gör sin blogg så intressant? :)
haha tack :) nä jag vet inte, tycker inte min är så speciellt intressant, skriver ju bara om mitt liv hehe.. så jag har nog inget bra svar på den frågan

vart köper du dina kläder? du har så fina (A)<3
tack! jag köper oftast på dom vanliga affärerna här i stan, gina, bikbok, veromoda m.fl.

vilka killar på skolan är snyggast? säg 3 i sjuan 3 i åttan och 3 i nian

haha nu måste jag hämta skolkatalogen... som jag tyvärr inte hitta.. men i sjuan erik axelsson tycker jag ser grymt bra ut, johan olsson, tror han heter så och senvet jag knappt nån mer i sjuan... i åttan isak axell, alexander ottosson & ..... haha det står stilla i hjärnan.  kevin cronarp säger jag då :) sen nian,  ted eriksson, gustav hjelmkvist & .......? hahaha oj jag kan faktiskt inte välja nån där, finns många som jag skulle kunna tänka mig:)

vad är det bästa med dig själv och det sämsta med dig själv? :)

det bästa... att jag är väldigt målmedveten när jag vill något. det sämsta är att jag är lätt jätte svartsjuk. haha undra hur många som kommer utnyttja det nu bara för att jävlas..

hur känns det att va tilsammans med örebros snyggaste kille? jävligt avis.. ;)
haha måste svara att det känns sjukt bra, (inte för att han är "örebros snyggaste kille" som du uttrycker det), utan för att jag är så himla kär i honom!

Hur får man så fint hår som du? :))

haha jadu.. det jag gör är att platta det.. men du kanske tänkte på längden eller så? iallafall så försöker jag sköta om det så bra som möjligt, jag plattar med värmeskydd, har hårinpackning 1-2gånger i veckan och plattar bara när det behövs.

hur bra känner du gustav hjelmkvist? skit snygg är han ju :$ har ni pussats nån gång du och han??

jag känner han mycket bra. ja det har vi faktiskt, en gång i somras, men jag tror båda kände att vi inte skulle vara mer än kompisar :)

hur tog du det när du och ted gjorde slut? och har du fortfarande känslor för honom? är ni bra kompisar nu liksom? :P har hört att han vill ha dig tillbaka..?

jag tog det väldigt hårt. nej jag har inga känslor för honom längre. nja klart vi är kompisar men det är inte så att vi umgås på fritiden. :) det sista tänker jag inte kommentera.

Vill du bli fotbollsproffs? :)

haha jag ville så gärna förut, eftersom fotboll var&är det roligaste jag vet :) men nu vet jag inte.. klart man vill men det är inte det jag vill mest just nu, men klart det vore roligt :)

hur mycket pengar lägger du ner på kläder varje månad? grymt fina har du :*

jag skulle tro att jag lägger ner ca 1000 kr/månad men det varierar såklart :)
Postat av:

vad använder du för smink? hur gör du för att ha så fin hy? och hur fixar du ditt hår? det är ju jättefint och långt!!!

jag använder massa olika smink.. och angående min hy så gör jag inte så mycket, men jag går aldrig runt i smink när jag bara är hemma, jag tvättar mig morgon och kväll, ja det är väl det jag gör haha:) håret försöker jag sköta om så bra som möjligt, jag plattar med värmeskydd, har hårinpackning 1-2gånger i veckan och plattar bara när det behövs.

vad fick du för betyg och är du nöjd med dom? :)

har bara fått betyg en gång, eftersom jag går i åttan. jag fick VG i precis allting och jag är väl rätt nöjd, men satsar på bättre på dom kommande betygen :)

jävlar va frågor och jag cazandra och olivia garvar åt några!:D
jaha, ja det är kul att skratta ju :)

vad för sorts musik gillar du :)
skulle vilja påstå att jag gillar nästan allt. jag lyssnar väl på samma musik som ni andra gör, men även lite äldre musik.. brukar även lyssna på nrj (webbradio) där har dom rätt bra musik tycker jag :)

känner du att du kan lite på charlie till 100 procent? hur lång tid tog det från att ni träffade varandra första gången til att ni blev tillsammans? händer det att du är rädd att han och sofia ska göra något eftersom dom träffas rätt mycket liksom.. älskar du honom? hur kommer det sig att ni sover över så mycket? och är det jobbigt att ni inte hinner träffas så ofta? :p

ja jag kan absolut lita på charlie till 100%. det tog ca. 1 månad. nej jag litar på att han inte gör så mot mig hihi. jag älskar honom så mycket man kan älska någon. att vi sover över så ofta beror på just det du skrev, att vi inte hinner träffas så ofta. man får massa extra timmar (natten) och man får även morgonen tillsammans :)

vilka killar har du varit ihop med? (oseriöst och seriöst)
Måste bara säga att du verkar som en sjukt bra tjej som inte alls är kaxig och så! Bara är trevlig mot alla liksom

va roligt att det verkar så! de killar jag har varit tillsammans med seriöst är charlie, ted eriksson och isak axell. med "oseriöst" vte jag inte riktigt hur du menar, har hållit på med killar utan att ha varit seriös och så, men har väl aldrig varit tillsammans med någon oseriöst liksom :)

vilka tjejer tycker du har finast utseende/ finast kläder på skolan????
oj.. självklart tycker jag alla mina kompisar är helt underbart fina<3 och så tycker jag linn zetterlund har snygga kläder :) sjuorna har jag tyvärr inte så stor koll på än..

hur är wille och mårten och dom i verkligheten? får känslan av att dom är ganska kaxiga:P
nä då får du helt fel känsla, dom är super roliga och snälla :) gillar inte att umgås med kaxiga personer så :p

hur lång är du och vad väger du?:)
jag är 1.67 och väger 50.9kg, jag vet faktiskt inte om det är mycket eller lite :o

har du och charlie haft sex?
ja det har vi

asså förlåt men hahahah hur respektlösa är inte alla som frågar om du och charlie har haft sex och om du är oskuld osv? hahah herregud nånting får man väl ha för sig själv

ja det kan du ha en poäng med, men alla tycker ju olika och tur är väl det kanske :)

vilka har charlie vart med innan dej?
och brukar ni prata om era gamla förhållander med varandra?
P.S: jag tycker verklingen ni passar bra tsm !!

först, tack! det är alltid roligt att höra :) och jag kan inte skriva här vilka charlie har varit med innan mig eftersom den frågan inte handlar om mig och jag vill inte gå ut med nån annans privatliv här :) nja brukar och brukar, men självklart har vi pratat om våra gamla förhållanden :)

du spelar innebandy och fotboll har jag fatta det som , vilken är roligast ? :)

fotboll är roligast helt klart, har alltid älskat det :)

hur många läsare har du per dag ? :)
har ca. 40-50 läsare/dag, men det varierar såklart väldigt mycket. inte så mycket kanske, men har ju inte bloggat så länge :)

HÄJ SARA OLIVIS HÄR!!!!!

vill att du erkänner en sak:
VISST ÄR JAG LITE ROLIG ÄNDÅ?! jag vet att du skrattar för att jag ska bli glad, men liiite rolig är jag väl?
älskar dig gullet <3
du vet att jag tycker du är MYCKET rolig :D älskar dig också<3

vilken kille på skolan tycker du e snyggast?

erik axelsson, känns lite konstigt eftersom det är sannas lillebror men så äre :)

hur blev du så bra på fotboll??
as bra är du på det och innebandy också ju!!

eftersom jag gillar det så mycket så tränar jag väldigt mycket själv. inte nu på vintern dårå.. tack! :)

vilka klädaffärer handlar du oftast på? och brukar du beställa mycket kläder från internet? (:
alla vanliga här i stan.. nja, tycker det är lite svårt eftersom man inte vet hur kläderna sitter på, men självklart gör jag det ibland :)

hur länge tror du att du och charlie kommer vara tillsammans & hur länge vill du vara tillsammans med honom ;)
jag vill vara tillsammans med honom så länge som han vill och jag hoppas det blir länge

är du nöjd med ditt utseende, vrf är du det / vrf är du inte det ?
ja eller oftast är jag det, men vissa dagar kan jag bara känna mig så jävla ful haha.

vilka killar umgås du mest med?

mest umgås jag ju med charlie. sen gustav hjelmkvist, wille, mårten, pallace, gabbe, viktor eriksson, kevin cronarp brukar va med, joel svedling m.fl.

favorit program / serie på tv? :))
älskar gossipgirl och oth :)

och vem av dina kompisar har du känt längst? hur länge har ni känt varandra?
cazandra, vi har känt varandra sen vi va 3 tror jag :)

vad gör du för att få alla snygga killar? typ alla killar snackar ju om dig och så, sen har du varit tillsammans med både ted och charlie. vad är hemligheten? ;)

haha nu vetjag inte vad jag ska svara.. men det jag gör är att vara mig själv direkt från början och är glad :)

du verkar alltid så glad och positiv, är du alltid det? :)

ja jag är oftast glad :) men visst jag har också mina dåliga dagar precis som alla andra

1. vilken kille är snyggast på skolan?
2. hur ofta träffas du och charlie?
3. vad använder du för fondation?
4. hur orkar du träna så mycket som du verkar göra?
5. några sommarplaner?
6. vilket ämne gillar du mest i skolan?
1. erik axelsson eller ted eriksson
2. varje helg och ibland 1 gång på vardagarna
3. just nu använder jag ingen eftersom en är slut och den andra har jag tappat bort. jag testar runt lite för att hitta min favorit..
4. jag älskar att träna, så det är väl därför. skulle aldrig orka om jag inte tyckte det var kul. dock börjar jag tröttna lite på innebandyn...
5. nej inga för tillfället, mer än att jag och charlie har planerat att vara hela sommaren och vi ska jag massa kul :D sen kanske språkresa med cazandra men det vet jag inte än...
6. idrott, matte, engelska, so och slöjd, hemskunskap, oj det blev många. mest idrott och matte då :)

vad heter du i efternamn?
tyvärr JOEL ÖHRN, så har jag valt att vara anonym om det här i bloggen.. :/

vilka andra bloggar följer du?
mina kompisars, elin kling, kenza och några andra som jag typ är beronde av, vilka kan jag inte skriva eftersom dom personerna kanske ser det här haha (a)

fotboll/innebandy välj :)

fotboll!

och vrf så sexy?? vi killar i skolan klarar inte av de när du redan är upptagen också :((

haha

vilka har charlir vart tsm med innan dej (allså om han har det) vilka isåfal
och vilka har du vart tsm med innan charlie

mvh johanna 14år karlskoga :)

kan inte gå ut med det här i bloggen ifall dom personerna inte vill det, haha bäst att vara på den säkra sidan liksom (a)
jag har varit tillsammans med ted eriksson och isak axell, om vi bortser från alla när man var liten haha :)

känner du emma johansson? såg er på talangen i somras ;) båda är skitsnygga :$

ja, emmajohansson är en av mina absolut bästa vänner<3

har du och charlie haft sex?
ja

hihi sötiss!
hur känns det att va så bra på fotboll?(A)<3<3
du är söt! och jag tycler själv inte att jag är så bra.. inte jämfört med dig :)<33

ingen fråga men hur ser man dina svar på dom andras frågor?
jo n fråga förästen, hur fixar du ditt hår så fint?
<33
plattar eller lockar det. alltid med värmeskydd :)<3



hade du sex med ted nångång efter att ni hade gjrot slut och i så fall när?

ja i somras, INNAN JAG TRÄFFADE CHARLIE, såklart

hur många läsare hardu per dag? ungefär:)<3
ca. 40-50.. :/


vill bara säga att du och charlie är grymt söta iaf!:) berätta hur ni träffades? hihi

tack! :)
vi träffades faktiskt på talangen haha. han var med wille och jag pratade med wille. sen när jag gick så frågade charlie vem jag var och så. senare kom han fram till mig, men jag gick därifrån eftersom jag visste att en av mina kompisar tyckte att han var skit snygg haha. sen sa hon till mig att jag va dum i huvet som gick ifrån honom haha. så när vi sen kom in igen så kom han igen, (som tur var) och a. vi bestämde några dagar senare att vi skulle träffas och ja det var väl så det gick till :)

lägg in en bild på ditt skolfoto (a'
absolut kan jag göra det :)

tycker du att du är en sån som snackar skit om andra tjejer ofta? Eller är du mer en sån som liksom skiter i dom hehe

nja det tycker jag inte. visst det händer väl alla ibland att man snackar om andra men inte så hela tiden..

vilka tycker du är bäst i distriktslaget F95?
tycker faktiskt att alla är grymma!






hoppas ni är nöjda :)

det här tog ängre tid än vad jag hade tid med.... :(


Kommentarer
Postat av: Felicia

lägg in din spotifylista ifall du har någon :D

2010-02-05 @ 18:41:04
Postat av: Anonym

bra svar:)

2010-02-05 @ 18:41:08
Postat av: Felicia

lägg in din spotifylista ifall du har någon :D

2010-02-05 @ 18:41:16
Postat av: jennifer

haha!

tack för att du svarade<33

du är grymt snäll mot mig och du verkar inte direkt tycka att det är pinsamt att prata med mig:)

så tack för det:D

2010-02-05 @ 20:37:17
Postat av: sara

svar; japp klart jag kan lägga in min spotifylista :)



och klart jag inte tycker det är pinsamt att prata med dig jennifer! din blogg va superfin också :)<3

2010-02-06 @ 00:04:19
URL: http://saraolsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0