2009 test


vänner

blev du osams med någon? – ja :(

i så fall, så osams att ni inte är vänner längre? – nej :)

är du nöjd med dina vänner? – kunde inte bli bättre!

har du fått nån ny vän? – ja

i så fall, vem? – haha charlie är den ända jag kommer på just nu, men det räcker ju för han är en superbra vän!




kärlek

hur många gånger blev du kär i år? - 2 gånger
har du haft några seriösa förhållanden? - 2 st
har du ett förhållande nu? - yes
i så fall, var nån av er oskuld när ni träffades? - nej ingen av oss va det

 

elektronik haha rolig punkt..

har du egen tv? – ja, och nu handlade det inte om 2009?

har du egen dator? - ja, fortfarande inte om året?

hur många mobil har du haft 2009? – 3 st


Sorg

har du varit ledsen? – kan inte tänka mig att någon har varit superglad ett helt år

vilken månad var du mest ledsen? – maj tror jag. Nu sista delen av året har också varit rätt jobbig av personliga skjäl.

av vilken anledning? – jag och ted gjorde ju slut då i maj.

har någon i din närhet dött? – elins mamma.. stog väl mig inte så nära men det va jobbigt som sjutton ändå.

vilken person skulle du vilja haft i ditt liv 2009? – tänker…… min kusin som dog 2004 tror jag det va.

 

Lycka

har du varit mycket lycklig? – ja!

vilken månad var du som lyckligast? – oj, kan jag inte svara på, är ju glad nästan jämt så

nämn 3 saker som gjort dig lycklig – oj haha svårt att bara välja 3.. först mina kompisar gör mig alltid lycklig, underbara är dom! Sen blir jag alltid glad när jag är med charlie. Och a min familj kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0