2009

shiiiiit.
kommer ingenstans idag
orkar verkligen inte gå upp…

 smsade lite med älskling nyss också hih

 

nu ska ni få lite bilder från 2009



jag&caz typ januari, ja vad säger man?

feberuari, har inegn direkt kommentar här heller, men kul hade vi ju som alltid

feberuari, vinnare fellingsbrocupen, bästa laget!

mars kanske, när vi brukade gå till denhär lekparken på rasterna vi tjejer

april kanske, innebandybild, värd att ta med! taggat lag va? jag står och funderar eller nåt

maj, nån bra dag med tjejerna, ser ju lycklig ut!

maj, sov över med tjejerna. bilden bjuder jag på

maj, mora med innebandylaget, mycket lyckat och kul!

april, ingen kommentar, jag i gult

maj, rynningecupen med f95 och f96, kom 1a och 2a. jag och älsklings alice


maj, lyckad dag med tjejerna

maj, rolig kväll hos caz, jag och hannes på bild


juni, skolavslutning


juli, ramsvik 09


juli, ramsvik 09

augusti, bad dag med älsklingarna

augusti, bad dag/kväll hos mårten

augusti, träffade charlie första gången, blev tillsammans 23augusti

augusti/september, italien

september, vandring med skolan,  måttligt roade

oktober, ännu en rolig idrottlektion avklarad

december, rolig kväll hos caz

december, pepparkaksbakning med charls, man kan ju undra vad vi gjorde när dom blev brända..



usch så mycket bilder.
och skulle vilja ha med så många mer,
men nu får det räcka


vi får inte heller glömma allt kul med fotbollen, vårlägret, höstlägret, örebrocupen, alla grillningar med gänget i somras  och alla andra minnesvärda stunder.

tack alla som gjorde året så bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MER BILDER! skulle vara kul :) Älskar din blogg

2010-01-01 @ 18:08:27
Postat av: Anonym

håller med!Älskar den också :)

2010-01-01 @ 21:00:45
Postat av: cazandra

den där bilden på mig och dig i ramsvik på bergen,



DET ÄR INTE MIN RÖV SOM STÅR UT, DET ÄR MIN KLÄNNING



så nu vet alla det :) hhihhiihhihi

2010-01-02 @ 12:28:54
URL: http://hemlig nänänäänän
Postat av: jennifer

har du och hannes varit ihop?

haha<333

2010-01-02 @ 13:47:47
Postat av: sara

haha nej jag och hannes har inte varit tillsammans, vi är bara kompisar :)



och ska se om jag kan göra ett inlägg med mer bilder eftersom så många verkar vilja det :)

2010-01-02 @ 16:04:14
URL: http://saraolsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0