bilder från 2006-2008


som öppningsbild, line sjunger singstar. tjejer ni vet vilken låt det handlar om...


hahhahahahahaha förlåt men måste ta med den här.
line tjurar i lillebo, undra vad jag och cassie hade gjort den här gången..


OBS BILDEN ÄR FRÅN 2006!!!!!!
en av de få bilder på mig själv. det jag vill signalera är:
linne=varmt ute= vår= snart sommar= jag längtar!!!!!

skolavslutning 6an, från vänster; jag, cassie, elin, frida lärare, line och emelina.
 varför miranda inte är med på kortet är ju en bra fråga...

ja..
snäll är han som bjuder på godis iallafall! :)

shiit kolla va liten :o

ja det va i början av sjuan.. tro det eller ej :) coool va jag

kolla va små ochsöta :D emma & linepine<3

förra året eller 08 blire men iallafall.
jag och älsklings hanna

saknar denhär piercingen som sjutton :(
förresten är det exakt 1år och 2 dagar sen jag tog hål

partyy hos emma, från vänster; clara, caz, oliv och felicia

på den här bilden ser vi jenifer&emma dansandes och jag fixandes
samma kväll som tidigare bild

ca 1 år sen. jag och älsklingcazandra, pretty!

stockholmsresan får också ca 1 år sen, oförglömlig!
olivia &emma när hon va blond, underbara männsikor!

påväg till sthlm, jag. inte så lik hur jag ser ut nu eller vad säger ni?

måste ha med en bild där cassie är med också. ni ser ju också emma och oliv.
men en sak, VEM FAN TOG DEN HÄR BILDEN? :o

talangen sommaren 08 måste det varit?
kommer inte ihåg att det är från i år iallafall, men jag kanske har fel..





aja finns 64372988319 till bilder jag skulle vilja ta med men det hinner jag inte,

nu äre dags för fruktsallad och äkta vaniljglass framför tvn!


kommer ikväll kanske

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin, kan du inte lägga in nån/några bilder där du är osminkad? vore kul att se :) jättebra blogg!

2010-01-21 @ 18:05:48
Postat av: miranda

för miranda gick ifrån klassen efter att vi hade sjungit för jag gillade inte alls våran klass:(

2010-01-24 @ 11:58:03
Postat av: sara

och hur ska jag tolka det där.......

din fräcking :(

2010-01-24 @ 19:42:05
URL: http://saraolsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0