dagen i bilder

som startbild, oliv, jag och emma. underbart snygg va jag med bakelser i hela munnen!

haha oscar och elinsötnos som jag inte vet vad hon gör på bilden :)


stående från vänster; oscar, elin, emma, oliv och sen jag, vet inte om jag klassas som stående eller sittande, ser ju ut som att jag va akut kissnödig :(

sittande från vänster; frida och felicia

och nu, oscars present

line fick ögonbindel och så fixade han allt.
hon fick alltså en tshirt som vi ska ta en närmare titt på nu..

framsidan, hahahhahahahahahahhahahahahahhahahaha förlåt line (a)


och baksidan, står något typ; nu är jag femton

hahahhahaha tyckte det va väldigt roligt och smart av honom.
hon fick även lite mer saker av honom också




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0