dagen

skolan först, hände en så sjukt rolig grej på idrotten så jag höll på att tuppa av av skratt.
kan tyvärr inte berätta för ingen kommer fatta om jag skriver det..

sen hem och så va jag lite med min pappa, inte ofta han är hemma. han reser mycket med jobbet.
plugga lite engelska.
åkte iväg på innebandyträning


IMORGON:

-skolan
-g-vik, simma med cazandra & olivia
-hem fort och fixa, för att senare åka mot line, hennes årliga tjejfest, iochmed att hon fyller år, BILDER.
-hem på kvällen och hoppas charlie kommer hit då och myser


LÖRDAG:

-match i nora samling 9, haha charlie kommer säkert inte vilja sova här om jag ska upp..
-sedan blirdet charlie tror jag, får se vad vi hittar på


ska försöka hinna uppdatera antingen imorgon eller lördag

nu ska jag plugga lite till
sedan soooova


natti



FRÅGESTUND nästa vecka tror jag, så håll utkik

ska även bli bättre med bilder nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0