hejhej hemskt mycket hej

å jag struntade i min träning idag :(
va tvunen att vila kände mig skit hängig.

men imorgon är jag fit for fight igen och då blire match
och sedan är jag igång dom vanligt med träningarna igen!


idag har jag skrattat enormt mycket

och på bussen hem fick jag skrattanfall och
kunde inte sluta..


ni som är i närheten av mig om dagarna vet ju att
jag skrattar väldigt högt när jag får anfall.
gissa om jag fick många blickar på mig och gissa om folk skratta åt mig



SNART KOMMER CAZANDRA HEM OCH JAG TROR JAG HÅLLER PÅ ATT SMÄLLA AV AV LÄNGTAN ASSÅ.

kollade på massa videosar som vi hade gjort förut, då längtade man inte lite va
ni får säkert se en sån sjuk video på oss nån gång, har tusentals :)



dock inte nu för jag ska ner och umgås med mamma framför tvn med fruktsallad och grejer :D


kommer nog sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0