hej&hej!

helgen:



igår stan först med linn, oliv, caz, emma &line
vi fixa lite till nattlandbandyn

sen hem till charlie & mysa

sen kom miranda och dennis

jag och charlie gick ner och åt

sen gick vi upp

miranda och dennis låg i sängen medans jag och charlie körde volleyboll och massa sånt kuligt

sen ut och köpa godis

sen gick vi och åt pizza eftersom miranda och dennis inte hade ätit
jag och charlie åt igen hah, eller a jag fick i mig en halv

sen hem till charlie igen vid halv 11 typ va vi framme

då kolla vi film

sen vid 12 drog dom

jag och charlie stack till sängen och myste och tv

sen somna vi



idag gick han upp tidigt för han skulle träna

jag sov kvar i sängen

vakna typ 11 och charlie skulle komma halv 1

så då fixa jag massa och kolla lite på tv och så

sen busade vi massa när han kom

sen åt vi

sen busa vi igen i sängen

sen åkte jag hem

sen distiriktsträning, mycket kul! fast gick sådär..


nu har jag duschat, ätit och måste plugga!! :o fast nä.
har ingen ork till det nu så ska gå coh kolla på tv nån timma och sen ta tag i det där,
noprov på tisdag och jag har inte pluggat nåt och imorgon ska jag träna. duktigt sara







godnatt och hejdå och
jag prata med han som jag beställt design av idag och det hade blivit massa fel men nu har vi löst det så snart får jag den hihihhihi

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker om din blogg och du verkar vara en skit rolig tjej.. och jag vill veta mer om dej.. så det skulle vara kul om du kunde dra igång en frågestund eller något sånt så man får veta lite mer om dej och ditt liv. var bara ett förslag :)

m.v.h johanna

2010-01-28 @ 19:41:12
Postat av: sara

hihi va kul att du säger det! alltid roligt med lite positiva kommentarer :)

har också funderat på det där emd frågestund, som jag skrev i ett inlägg för några dagar sedan, och ska ha det så fort jag som möjligt. antagligen blir det nästa vecka :)

2010-01-28 @ 21:54:33
URL: http://saraolsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0