idag 10/1

vaknade hos charlie
åt frukost
sen upp till vincent och spela tvspel snowboard
tror minsann att dom hade smygtränat!

sen in och busa på charlies rum
skratta sönder som vanligt
ni som känner mig vet ju hur högt jag skrattar när det blir anfall..

efter det så fixade vi oss, (eller jag fixa mig)
gick ner och åt mycket god mat med hans familj

kl14 typ skjutsa johan, charlies pappa, oss till idrottshuset.
tittade massa dmfinaler.
fick otroligt ont i rumpan

sen vid typ 18 gick vi mot stan i kylan och skrattade sönder igen

gick och åt pizza hehe
sett där inne lääääänge och pratade
19.10 tog vi buss hem
skiljdes alltså
jobbigt

underbara 5dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0